Naruto : Katsudō
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


CZ/SK Fórum
 
DomovLatest imagesRegistráciaPrihlásenie

 

 Systém hrania v Iwagakure

Goto down 
AutorSpráva
Rhaegar




Počet príspevkov : 30
Join date : 01.02.2013

Systém hrania v Iwagakure Empty
OdoslaťPredmet: Systém hrania v Iwagakure   Systém hrania v Iwagakure Icon_minitimePo marec 04, 2013 12:32 pm

Pravidlá Iwagakure no Sato

(Herní systém, upozornenia)



Rozdieľ v hraní a vôbec

V mnohých ostatných textových hrách sa princíp hrania zakladá na tom, že vám váš moderátor vytvorí príbeh, ktorý musíte lineárne následovať (aspoň čo si pamätám) máte obmedzený priestor a musíte následovať, čo vám zadá. Najlepší príklad budú asi misie. Kage zvolí misiu a kto s vami pôjde. Nemáte právo odmietnuť, pretože kage vás aj tak donúti do toho ísť. V Iwe nič také nebude. Nebudete dostávať úlohy od nejakého predstaveného, ktorý miesto vás zvolí čo chcete robiť, aj keď tá úloha bude . Bude existovať topik,nazvaný Nástenka, v ktorom budú zavesené rôzne úlohy,dobrodružstvá, či už od jednoduchých, alebo epických, meniacich celý svet. . Samozrejme, každý si vybrať akúkoľvek chce.. V nástenke bude spísané, koľko ľudí na ňu odporučujú. To znamená že si môžte vybrať spoločníkov, či ísť na to sólo. Samozrejme, napríklad začiatočník má minimálnu šancu aby ju splnil, ale nič mu nebráni, aby tam išiel. Je viac možnosti splniť úlohu, rozhodnutie je na vás. Podplatiť banditov, pridať sa k nim, následne ich zradiť, otráviť. Stačí iba používať hlavu a peniaze budú vaše. Áno, peniaze. Za splnené úlohy či za iné činnosti, môžete získať peňažný obnos na vaše živobitie. Ako ho možno využijete spíšem nižšie. Trocha rozoberem čo som napísal vyššie. Možno poznáte Dračí Doupie, či Dungeons & Dragons, ktorý vlastne bol predchodca týchto textových hier. Mierne som sa tým inšpiroval, nemusíte sa báť, že budú nejaké body či hádzanie kockou, ktorá miesto vás rozhodne kto vyhraje. Len sa nechám uniesť spontánosťou sveta. Každý z vás je strojcom svojho štastia a sám sa bude rozhodovať čo bude robiť. Možno si hovoríte že to je skoro v každej hre, ale nie je. Sami si rozhodne, čo urobíte. V misii budete počuť historku o banditoch, ktorý hladajú nových ľudí do svojich rád. Či pôjdete je len na vás. Alebo sa môžte vydať do zemí ľadu, kde budete hladať výzvy, ktoré by ste zdolali, len aby ste uvideli ľadovú princeznú, ktorej krása je hodná bohov. Asi už začínate chápať, čo mám na mysli. Svet je otvorený a čaká len na to že ho objavíte a zmeníte. Dôležité udalosti už nebudú rozhodovať len mocní,ale aj vy a podla toho ako budete konať sa môže zmeniť dej celého sveta. Zabijete krutovládcu, len aby ste nastúpili na jeho miesto. Alebo ako hrdina z balád necháte oslobodený ľud samých sebou a v podrúčku tmy odídete, ostane po vás iba legenda. Tak to by bolo ako základ asi všetko. Teraz len ukážem príklady a pár vecí Wink

Smrť v hre


Ako vás možno už napadlo, že za tú voľnosť sa platí Ste obyčajný ľudia (väčšinou Wink ), váš život je premenlivý a nikto nevie ako vlastne skončí. V tomto svete bude povolené zabíjať ostatných hráčov. Možno hovoríte že to je nefér, že keď je súper napríklad silnejší a nemáš šancu sa mu postaviť. Tak proste nebojuj, nepleť sa mu pod nohy. Samozrejme že nepovolím zabíjanie typu „uvidel ako sa k nemu približuje, tak ho bodol do hlavy a nechal vykrvácať“ Len skutočne dobé zahrané súboje prejdú. A aby ste si nemysleli, ja sa nechcem zbavovať hráčov, preto po „dobrej“ smrti bez hrania na OP, ale podla povahy charu a podla kvality postov povolím ďalší char, ktorému ak chce povolim viac ako začiatočníkovi (Rovnaký rank ako jeho predošlí mrtvý char, s rovnakým počtom techník) nezabudnite však že žijeme vo svete Shinobi, kde sú hranice života a smrti často prepletené a mrtvé môže byť jedného dňa živé Wink Samozrejme, umrieť môžete aj kvôli nepozornosti či hlúposti, preto radím pozorne čítať aj moje príspevky, nie len ostatných hráčov. A nemusí to byť samozrejme iba v boji, ale to viac vo „Voľbe“. Proste svet bude čo najviac reálny a podla toho sa budete musieť správať Wink





Nástenka

Úlohy budú zavesené v "Nástenke", popri misiách. Každý môže stvoriť misiu a starať sa o ňu ( Bude pánom jaskyne, tvoriť príbeh) avšak musí byť aktívny a dohrať ju do konca, nech už bude koniec akýkoľvek. Samozrejme, nemusíte chodiť po misiách aby ste si stvorili vlastný príbeh, avšak musíte sa s tým popásovať sami a so svojimi spoločníkmi, ktorých "nemôžete" ovládať, kedže predsa len každý hráč Iwy nebude mať rovnaké práva ako kage. Kostra misie je následná.

Príklad:

C rank

Odmena:
500 ryo

Odporúčaný počet dobrodruhov na úlohu:
Dvaja

Popis Misie:

Kováč mečov, otec najímateľky, bol unesený Horskými banditmi, aby pre nich vyrábal zbrane. jeho dcéra si chce najať skupinu Shinobi aby zachránili jej otca z ich spárov, avšak živého. je ochotná obetovať všetky svoje peniaze, len aby ho znova uvidela vo svojom náručí. banditi údajne ohrožujú Chrám dvoch sľnk, avšak od mníchov doteraz neprišla žiadna sťažnosť.

Najímateľ:
Kuro Shiyen.


„Voľba“


Poznáte ten pocit, keď osud leží vo vašich rukách? Či už z hier alebo z kníh, kde dostanete možnosti, ktoré úplenie zmenia vašu budúcnosť? Či sa pridáte na cestu zla alebo ho zastavíte, budete uvažovať logicky, či do niečo vlietnete hneď ako dostanete možnosť? Tak toto je tá voľba a viac pochopíte z príkladu.
(príklad z hry, ktorú som robil, používal podobný systém)
Daichi

Čas sa vrátil späť. Pomaly sa vracal. Videl si umierať a znova vstávať. všetko sa vírilo v hlave, nedokázali to ovládať, bolelo to.
"POTREBUJEME ARMÁDU A TY MA NEZASTAVÍŠ!"
Madness. A Kamizuru. Sochy sa naťahovali k pilieru. Chceli byť volný. Chceli sa pomstiť. Čo bolo však silnejšie netušili. avšak túžili dosiahnuť aspoň jedno z nich. Piliér prekypoval silou pustovníka. Priťahoval každého. Ozval sa výbuch, akoby v ďiaľke. Daichi začal vnímať realitu.
"Musíme ich zničiť. Sú to démony v koži ľudí. Zradia nás. Iwagakure nebude trpieť ešte viac. Tisíce včiel zautočili na Madnassa. Avšak blesk nemožno trafiť. Iba podstavec sa nehýbal a predsa ovládal celý tento boj. Krv striekala. Kosti praskali. Iba výkriky bolesti neexistovali.
Toto bol boj mužov, tí nedokázali ukázať slabosť. "Znič tie sochy, Daichi, my im nemôžeme vládnuť.
Kamizuru zaregistroval Daichiho. Žiadal ho o pomoc. Oslobodiť duše, nechať Iwagakure povstať z popola vlastními silami a dúfať, že nikdy nebude opäť pod útokom.
"Toto je tvoja úloha Ninja, získaj armádu a už nikto neumrie. Už nie si dieťa. Bojuj!
šialený hlas v jeho hlase dokazoval, ako si cení Iwagakure. On ju nikdy nezradí.
Bojovali, stáli v ceste k piliéru. Jeden musel umrieť pre dobro Iwagakure, avšak ktorá cesta bola dobro?
Daichi predstúpil v pred, našiel v rukách zbraň. Blížil sa k podstavcu. A rozhodol.

- Oslobodenie duší ( Madness zomrie)
- vytvoriť nesmrteľnú armádu - (Kamizuru zomrie )
- Vložiť osud sôch do ich vlastných rúk - (obaja umrú)
Tu som dal 3 možnosti, ovplyvnujúce celý budúci dej hry. Farba sa mení v závislosti od situácie a to, čo sa pôvodne zdalo ako správne (napríklad nechať žiť) môže v budúcnosti zabiť člena tvojej skupiny, alebo naopak, získať informácie o tajnej organizácii. Červená v podstate znamená zlý skutok, ktorý však môže byť spravený zo správych dôvodov. Zelená správne, aspoň v danej chvíli, splenie misie, to rpečo ťa tu poslali, zachránenie života blízkej osobe. Modrá je skôr taká neutrálna, nie je dobrá ani zlá, často ju používam pre ďalšie rozhodnutie, napríklad vypočuje si nepriateľa, prečo to robí, následne sa rozhodne prečo ho zabije a podobne. Nebojte sa, toto budem používať iba pri vyvrcholení úloh alebo daného deja, pričom vašim rozhodnutím často zmeníte celý svet a každý hráč to pocíti. Stanete sa tyranom, ostatný hráči budú prenasledovaný vašimi jednotkami. Stanete sa hrdinom a ľudí z vášho okolia budú uctievať, zvýšia im odmenu u misii. Je to iba na vás a na vašom svedomý.

Záver


Dúfam že ste z tohot príspevku čo to pochopili a najviac dúfam že sa vám to páči. samozrejme môžete vyjadriť svoj názor a ak bude mať zmysel, tak sa podla neho zariadim a budem upravovať, predsa len, žiaden systém nie je dokonalý a s vami je väčšia šanca že sa k tomu aspoň priblížim. Dúfam že ani kagovia a Admini nebudú proti nemu Wink Snáď som vysvetlil všetko a keď nie, tu môžete klásť otázky.

Návrat hore Goto down
 
Systém hrania v Iwagakure
Návrat hore 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» Historia Iwagakure no Sato

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
Naruto : Katsudō :: Hra :: Iwagakure no Sato :: Diskusie Iwa-
Prejdi na: